sábado, 25 de junio de 2011

Gafotas aquàtiques


Veig que el nivell d'escriptura aquí està molt alt...ara quedaré malament :P
Bueno doncs la meva aventura amb les meves fotos va començar ara farà uns 4 mesos, quan vaig marxar per segona vegada a la Atlanta (a fer ciència eh!encara que la gent no ho pensi) i com que ja estàven cansades de fer-me festes i regals :P van optar pel regal sentimental (el millor!) i em van regalar les meves gafotas perquè em fes fotos allà on anés i d'alguna manera compartir amb totes els moments més màgics d'aquella ciutat, que consti que us vaig recordar més vegades que fotos que tinc eh! però és que la gent al final ja em tractava de pesada...en el fons...enveja que tenen! perquè...

SOM GUAYS, HO SABEM...I HO SABEN! :D

I res que aquí poso una foto del meu comiat allà...canoeing day!

i per moltes gafotas més!

Neus*

1 comentario: